W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zapytanie ofertowe - sporządzenie oceny stanu technicznego oraz oszacowania wartości pojazdów usuniętych z drogi

XML

Treść

Komendant Straży Miejskiej w Jeleniej Górze zaprasza do złożenia ofert na sporządzenie oceny stanu technicznego oraz oszacowania wartości pojazdów usuniętych z drogi na podstawie art. 50a lub 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. "Prawo o ruchu drogowym"

Oferty należy złożyć pod adres:

Straż Miejska w Jeleniej Górze
ul. Armii Krajowej 19 (pok. 18 - sekretariat SM)
58-500 Jelenia Góra

do dnia 23 listopada 2023 r. do godz. 10:00

Szczegółowe informacje w załączniku.

Załączniki

Umowa pdf, 597 kB